Oferty firmCHIPTUNING,DPF OFF, EGR OFF,DTC MAŁOPOLSKA ŚLĄSK WYSYLKOWO


Regulamin forum
Awatar użytkownika
GreG F1
Forumowicz
Posty: 88
Rejestracja: 28 lis 2012, o 14:54
imie: Grzesiek
Silnik: Z20LER
Wyposażenie: OPC
KM: 240km /360nm
Województwo: Lubuskie
Lokalizacja: D-w

Re: CHIPTUNING,DPF OFF, EGR OFF,DTC MAŁOPOLSKA ŚLĄSK WYSYLKO

Postautor: GreG F1 » 9 sty 2014, o 21:48

Latest post of the previous page:

Dopisuje się do listy zadowolonych klientów :)

wykres :

viewtopic.php?f=67&t=472&start=20

Awatar użytkownika
Luki S
Forumowicz
Posty: 1023
Rejestracja: 6 mar 2012, o 21:02
imie: Łukasz
Silnik: Z20LER
Wyposażenie: Cosmo
KM: 283
Województwo: Pomorskie

Re: CHIPTUNING,DPF OFF, EGR OFF,DTC MAŁOPOLSKA ŚLĄSK WYSYLKO

Postautor: Luki S » 10 mar 2014, o 11:43

Może i nie powinienem się wypowiadać ale według mnie zachowanie Pana Mruwkaza jest bardzo nieprofesjonalne. Jak na osobę sprzedającą bardzo poważny produkt jakim jest modernizacja silnika, takie podejście jest skandaliczne.
Pan Mruwkaz podaje się za osobę profesjonalną, znającą się na rzeczy, przekonywującą do zakupu swoich produktów, jednak proszę spojrzeć na jego poziom wiedzy na podstawie napisanego postu jednego z forów motoryzacyjnych:

"Witam, wlasnie jestem po chipie w swoiej asterce wynik to 276km i 404nm ,auto bardzo dynamincznie przyspiesza,normalnie rwie kierownice, tylko ze po kilku ostrzejszych przegonkach jest problem ze sprzeglem, mianowicie jak jade normalnie spokojnie jest ok, jak zaczne dokrecac biegi i robic jakies nagle przyspieszenia widze ze np na 4 czy 5 biegu widze ze obroty wzrastaja z 4000 na 5000 po czym zaraz spadaja i jedzie dalej, czyli objaw slizgajacego sprzegla, noi oczywsicie po zatrzymaniu samochodu czuc jego smród. Po przestygnieciu auta auto jedzie na ostro przez chwile ok pozniej znow takie objawy. No i pytanie jest takie czy to objaw zuzytego sprzegla, czy poprostu jego konstrukcja nie pozwala na przeniesienie takiej mocy-i np obnizenie mometu zniweluje problem? Pytam bo przed chipem nie bylo wogule z nim problemow,a zbiera dosc nisko i ostro wiec wyglada ze jeszcze jest ok. Prosze poradzcie- bo nie wiem czy brac sie za jego wymiane/regeneracje czy poprostu jechac do tunera na modyfikacje? Podam ze krzywa mometu dosc szybko wzrasta- jak tylko zeskanuje wykresy to je tu wrzuce. Pozdrawiam"
Autor: Mruwkaz11

Dla mnie po prostu żenujące, że osoba, która dobiera się do jednostki silnika nie zna podstawowych zasad jak zachowuje się auto, dowala potężną dawkę mocy i nie zna jej skutków. Wykres (już niestety niedostępny) wygląda jak wykres pracy serca chomika :shock::shock::shock:
A najlepsze jest to, że pisząc o własnym problemie, udaje, że zrobiła mu to inna firma tuningowa :shock:
To tak ku przestrodze moi drodzy. Wiem, że każdy łasi się na cenę bo 600-800 zł to zaledwie 1/3 ceny profesjonalnej firmy ale wydaje mi się, że AH nie jest jeszcze takim sztruclem by oddawać je jako królik doświadczalny do tak nieprofesjonalnych osób :roll:

No i wybacz Panie Mruwkaz11, że to napisałem ale to jest forum czyli miejsce do dzielenia się swoimi spostrzeżeniami i każdy może tu wyrazić co myśli na dany temat ;)
Owszem można się mylić, można się uczyć ale jak już podajesz się za sprzedawcę BARDZO poważnej usługi i bierzesz za to niemałe pieniądze musisz dysponować jakąś wiedzą i działać profesjonalnie ! Chłopie, to jest samochód osobowy, ludzie przeważą nimi pasażerów, dzieci itp. Z taką wiedzą to tuninguj sobie samochodziki zdalnie sterowane !

mruwkaz11
Firma
Posty: 41
Rejestracja: 14 mar 2013, o 14:08
imie: Krzysiek
Silnik: Z20LEL
Wyposażenie: Cosmo
KM: 240
GG: 9106386
Województwo: Małopolskie
Lokalizacja: Wadowice

Re: CHIPTUNING,DPF OFF, EGR OFF,DTC MAŁOPOLSKA ŚLĄSK WYSYLKO

Postautor: mruwkaz11 » 11 mar 2014, o 14:51

Witam panie Łuki, miło mi że zainteresował sie pan moja osobą- tylko szkoda że wypowiada się na jej temat- nawet mnie nie znając, nie znając mojej wiedzy, nie korzystając z moich usług itp- post owszem był mój z przed chyba roku jak posiadałem OPC - i jak zleciłem tuning firmie JB tuning ,i własnie dzięki jej tuningowi zacząłem sie szkolić w tej dziedzinie bo nikt nie mógł mi pomóc. Jaśli twierdzisz że to mój wyczyn- to moge ci podeslac wykresy- i tamten był z hamowni inrekcyjnej Bosch'a a ja mam drogowa Dymomet- to pierwszy przede wszystkim spółczynnik, to że wyjaśniałem kwestie ślizgania sprzęgla dokładnie- to tylko dlatego że nieraz na forum jak czegoś sie nie napisze jak przedszkolakowi- to jest 100 pytań o szczegóły. Kolejnym wyznacznikiem było moje GTC które ówcześnie też posiadałem- i dopiero miesiące testów modyfikacji , hamowań moja hamownia dało taki wynik. Już nie jednemu chłopakowi z forum robiłem mod'a i nikt jeszcze nie był nie zadowolony.Uwierz mi że bardzo dobrze znam silniki turbo opla jak i cała masę podzespołów- i jak chcesz skonfrontować moją wiedzę- to proszę cie zadzwoń do mnie- i wypytaj o co chcesz. Nawet ci śmiało mogę powiedzieć na jakim sprzęcie pracuje i jak modyfikuje- dla mnie to żadna tajemnica- zresztą diesla tu nie jednego robiłem- i też sa zadowoleni. Jeśli uważasz że moja wiedza jest marna- to się dziwie moim klientom , nawet z Niemiec(bo w ubiegły weekend byłem na wyjeździe) że zlecaja mi tuning ciężarówek - i to 3-4 letnich.

A po 2 ja nikomu nie jestem tu na forum konkurencją ani nikomu roboty nie odbieram- ktoś chce skorzystać to korzysta nie to nie- cena jest niska za benzyne turbo dla forum- bo dobrze wiem jak ja sie borykałem z chipem w mojej GTC- wiec chce pomóc kolegą- a koszt sprzętu i oprogramowania , oraz czas pracy nad rozgryzieniem softu z ME 7.6.2 jest tak duży- że cena uważam ze jest naprawdę rozsądna. A tak jak pisałem wcześniej- jak nie masz zaufania do mojej osoby bądź wiedzy- to zapraszam do rozmowy. Pozdrawiam

P.S. W sprawach moda w 2.0t - jestem po testach- i śmiało mogę zrobić wirusa- mając sam sterownik.

Awatar użytkownika
Luki S
Forumowicz
Posty: 1023
Rejestracja: 6 mar 2012, o 21:02
imie: Łukasz
Silnik: Z20LER
Wyposażenie: Cosmo
KM: 283
Województwo: Pomorskie

Re: CHIPTUNING,DPF OFF, EGR OFF,DTC MAŁOPOLSKA ŚLĄSK WYSYLKO

Postautor: Luki S » 11 mar 2014, o 21:21

Tak jak napisałeś, nie znam Cię osobiście i nie korzystałem z Twoich usług dlatego napisałem, że wypowiadam się tylko na podstawie tego co Ty sam napisałeś i w moich oczach jesteś mało wiarygodny.
4 marca 2013 nie wiesz co to jest sprzęgło i jak się zachowuje, nie wiesz czym jest chip i jakie niesie skutki, a w październiku tego samego roku jesteś już specem od sterowników i modernizacji silnika...
No niby wszystko jest możliwe ale... dla mnie to mało wiarygodne i do takiej wiedzy potrzeba doświadczenia... Takie jest moje zdanie. Jeden z polskich tunerów, któremu powierzyłem auto też niby miał wszystko w jednym paluszku i także jeździł i uczył niemców jak robić samochody (hahaha). A jak przyszło do konkretów to zawinął się tłumacząc, że sprzęt mu się popsuł :)
Może i się mylę i za jakiś czas będziesz najlepszym fachowcem ale póki co mojego zaufania nie zdobyłeś ;)

mruwkaz11
Firma
Posty: 41
Rejestracja: 14 mar 2013, o 14:08
imie: Krzysiek
Silnik: Z20LEL
Wyposażenie: Cosmo
KM: 240
GG: 9106386
Województwo: Małopolskie
Lokalizacja: Wadowice

Re: CHIPTUNING,DPF OFF, EGR OFF,DTC MAŁOPOLSKA ŚLĄSK WYSYLKO

Postautor: mruwkaz11 » 11 mar 2014, o 22:15

Słuchaj, nikt nie jest idealny - i zapewne nie każdemu przypadnę do gustu- to czy wiem jak działa sprzęgło etc wiedziałem kilka lat temu- tamten post był napisany pod katem nie których ludzi z forum którzy zadają sto pytań o szczegóły- a propos temat został po jakimś czasie przeze mnie- turbo z dołu z byt mocno się pompowało a wtryski się pętliły- koleś na pałe podnióśł kilka map o 10% i to miał być chip- a za głowe sie chwyciłem jak zobaczyłem że zgrzebał kalibracje wtrysku, parametry lambda , oraz mapę stuków- i owszem wtedy tego nie wiedziałem ale tygodnie czasu a zwłaszcza nocek mnie w tym uświadomiły. Możesz wierzyć bądź nie- mnie nikt nie szkolil ani ja nikogo nie szkolilem- zdobyłem wiedzę własna praca i pieniedzmi zainwestowanymi w sprzet- program do gtc nie był pisany jak u klassena w 15 minut tylko0 trwało to prawie 3 miesiace aż uzyskałem taki wynik, trzymając sie możliwosci turbiny i wtrysków- naprawde nie wiele trzeba żeby petliły - a sonda w oplach i tak nie działa w pętli otwartej- więc o uszkodzenie silnika w przypadku lejacych wtrysków nie trudno- ale w tym pomaga sonda szeroko pasmowa AFR, twierdzisz że nie mam wiedzy- to powiem tak: miałem chyba jedyne w polsce OPC po modzie w pełni jeżdżące na LPG, i jako nie liczne GTC turbo po modzie też w pełni jeżdżące na LPG- i obie sam montowałem i stroiłem- jak chcesz mogę wstawić logi z GTC na PB i LPG- i myślisz że ta wiedzę miałem od urodzenia? Bądź ktoś mi ją przekazał- z GTC walczyłem 2 miesiące żeby w 100% dobrze jeździła na lpg- ale teraz dzięki temu- wiem co zrobić żeby nasze turbo autka jeździły dobrze na LPG- i w dodatku(mi po weekendowym wyjeździe do Niemiec 1500km- średnia lpg 11l przy około 150-160km/h)- zresztą chłopaki którzy pytali o lpg z forum mogą się wypowiedzieć na temat mojej wiedzy. Szczerze to denerwuje mnie takie ocenianie kogoś po jakiejś tam wypowiedzi-nikt nie urodził sie mistrzem w swojej dziedzinie- ważne że człowiek się kształci i zaparcie dąży do osiągnięcia profesionalizmu w swoim fachu- przyklad Papera- jeździ do swojego gazownika kilka naście razy- i chłop rozkłada ręce- a ja znam przyczynę- ale gazownik opierając się swoim wieloletnim doświadczeniem nie chce przyznać racji- za to kolega Fassi posłuchał mojej rady- i zapewne jeździ zadowolony GTC po modzie i na LPG - więc proszę cię i twierdź że trzeba mieć kilku letnie doświadczenie- żeby być w danej dziedzinie fachowcem - bo sam wiesz jak było z twoim modem- firmy z kilkunastoletnim stażem nie chciały się podjąć a ja bez problemu ogarniam takie gtc w 2-3 godź. Z tym że wcześniej poświęciłem tej wiedzy setki godzin dla tego konkretnego modelu,a te firmy może i też ale dla każdej marki pobieżnie. Wiec tu im wieloletnie doświadczenie w tym przypadku nic nie dało: bo ME 7.6.2 to nie 1.9 tdi na EDC15 czy 16- a trudność i ryzyko flash'owania tego sterownika- podejrzewam że była dla nich mało opłacalna- żeby modyfikować testować i analizować mapy w tym sterowniku- a tak jak pisałem wcześniej jak masz jakieś nie jasności co do mojej wiedzy to proszę o rozmowę na tel- zreszta kiedyś dzwoniłeś z jakimiś pytaniami i miałeś oddzwonić- czego niestety nie zrobiłeś- wtedy może twoje zdanie było by inne. Pozdr

Awatar użytkownika
Luki S
Forumowicz
Posty: 1023
Rejestracja: 6 mar 2012, o 21:02
imie: Łukasz
Silnik: Z20LER
Wyposażenie: Cosmo
KM: 283
Województwo: Pomorskie

Re: CHIPTUNING,DPF OFF, EGR OFF,DTC MAŁOPOLSKA ŚLĄSK WYSYLKO

Postautor: Luki S » 11 mar 2014, o 23:18

Dlatego tylko się cieszyć, że rozwijasz się w tym kierunku i masz ku temu chęci. Może zbyt pochopnie wyciągnąłem wnioski, nie mniej jednak doświadczenie to nie tylko setki godzin, które spędziłeś przy swoim aucie a właśnie lata doświadczeń na różnych autach eksploatowanych przez różnych ludzi w różnych warunkach. Jak napisałem wcześniej może niedługo będziesz jedną z lepszych osób ogarniających oplowskie sterowniki ale to czas pokaże na innych samochodach a nie na Twoim prywatnym. Już komuś to robiłeś i są zadowoleni ? Super, oby tak dalej i ze swojej strony życzę powodzenia. Ja źle Tobie nie życzę bo nie mam w tym interesu, a wręcz przeciwnie, chciałbym mieć kogoś w PL, komu mógłbym powierzyć auto ;)
Nie pisz już po raz czwarty, że mogę zadzwonić bo to już wiem i jak będę miał takową potrzebę to to zrobię ;)

Awatar użytkownika
olsiu
Forumowicz
Posty: 68
Rejestracja: 25 lis 2012, o 16:04
imie: Paweł
Silnik: Z19DTH
Wyposażenie: Sport
KM: 150+
GG: 5176027
Województwo: Warmińsko-Mazurskie
Lokalizacja: NOS

Re: CHIPTUNING,DPF OFF, EGR OFF,DTC MAŁOPOLSKA ŚLĄSK WYSYLKO

Postautor: olsiu » 24 mar 2014, o 22:08

Ja skorzystałem z usług Krzyśka i mogę śmiało polecić.
Jestem bardzo zadowolony :)

Awatar użytkownika
Findziu
Forumowicz
Posty: 168
Rejestracja: 9 lut 2014, o 16:20
imie: Marcin
Silnik: Z20LER
Wyposażenie: Sport
KM: 200
Województwo: Dolnośląskie
Lokalizacja: Wrocław

Re: CHIPTUNING,DPF OFF, EGR OFF,DTC MAŁOPOLSKA ŚLĄSK WYSYLKO

Postautor: Findziu » 31 mar 2014, o 14:13

W sobotę dołączyłem do grona "Zawirusowanych Mrówką Z" ;)

Wrażenia mogę określić tylko jednym zwrotem: "O żesz ku$%# ja pier%$#!"

Delikatny dół aby po mieście nie rolować asfaltu i równe nieustanne ciągnięcie od 3tys obrotów... Wzrosła elastyczność silnika i reakcja na gaz. Krzysiek obudził w moim aucie BESTIĘ! Jestem pod wrażeniem zarówno obsługi jak i efektów.
Od jakiegoś miesiąca regularnie dzwoniłem do Krzyśka z każdą pierdołą. Każdą wątpliwość rozwiewał tłumacząc "jak krowie na rowie". Podczas samego chipowania pokazał mi mapy jakie wymieniał, tabele w których wprowadzał modyfikacje. Generalnie dużo nie zrozumiałem, ale po 1,5h poczułem za kółkiem!!!

Jest tylko jeden mały minus - Nie mogę się zbyt długo cieszyć tym miłym wgniataniem w fotel bo zegar za szybko wskazuje 200km/h ;)

Jedne z najlepiej wydanych pieniędzy. GORĄCO POLECAM!!!

Awatar użytkownika
Luki S
Forumowicz
Posty: 1023
Rejestracja: 6 mar 2012, o 21:02
imie: Łukasz
Silnik: Z20LER
Wyposażenie: Cosmo
KM: 283
Województwo: Pomorskie

Re: CHIPTUNING,DPF OFF, EGR OFF,DTC MAŁOPOLSKA ŚLĄSK WYSYLKO

Postautor: Luki S » 31 mar 2014, o 18:31

To ile Ci tych koni tam przybyło, że aż tak Cie w fotel wciska. Jak takie wrażenia to obstawiam, że 400 pękło :D
Wklej tu swój wykres, bo to, że nie wiesz kiedy masz 200 to nam mało mówi ;)

Fajnie, że mruwkaz zaczyna to ogarniać, może i ja kiedyś będę potrzebował jego pomocy, chociaż po tym co mu powypisywałem to mi pewnie prawdziwego wirusa wgra hehehe ;)