Oferty firmVTR - CHIP | DPF OFF | EGR OFF | TURBINY | POMPY | WTRYSKI


Regulamin forum
Awatar użytkownika
Bear_
Firma
Posty: 3368
Rejestracja: 12 kwie 2012, o 19:51
imie: Arek
Silnik: Z13DTH
KM: kle kle kle :D
Województwo: Śląskie
Lokalizacja: SBL - Lędziny
Kontaktowanie:

VTR - CHIP | DPF OFF | EGR OFF | TURBINY | POMPY | WTRYSKI

Postautor: Bear_ » 16 gru 2013, o 17:37

Jako przedstawiciel firmy VTR, która znajduje się na Śląsku w miejscowości Kobiór chce przedstawić wam z grubsza naszą ofertę, którą sukcesywnie w trakcie dalszego rozwoju będę uzupełniał.

Firma VTR działa już na rynku od przeszło 10 lat, z czego wcześniejszy target skupiał się na rynku lokalnym.

W chwili obecnej kończymy przeprowadzkę do nowej siedziby firmy i zaczynamy poszerzać swój zakres pracy i ofert.

Firma nasza charakteryzuje się tym iż wszelkie prace nam zlecone czy nasze produkty wykonujemy starannie, solidnie, na markowych podzespołach i co najważniejsze z indywidualnym podejściem do każdego klienta czy produktu.

Nasze turbosprężarki - Master Turbo

Dodatkowo nasza firma wykonuje regenerację turbosprężarek pod własną marką - Master Turbo. Częściowa hybrydacja jak i pełna hybrydacja turbosprężarek sygnowana jest pod serią Master Turbo - Pro Line.

Regenerację turbosprężarek wykonujemy na najnowszych i nowych sprzętach do tego typu zabiegów. Naszym najnowszym nabytkiem jest maszyna:

Schenck tb sonio

Obrazek

Pracujemy na wysokiej klasy częściach zamiennych do turbosprężarek - najczęściej są to elementy wysokiej klasy oferowane przez firmę Melett. Niejednokrotnie wykorzystujemy oryginalne części producentów turbosprężarek - jesli są one udostępnione przez owych producentów do obiegów serwisowych.

Nasze turbiny charakteryzują się wyjątkowo dobrze spasowanymi parametrami wyważenia i jakości wykonania całej operacji zwanej regeneracją turbosprężarki.

Już niedługo zaprezentuję wam różnicę między naszą turbosprężarką, a sprężarką FABRYCZNIE NOWĄ :)

Tu przykładowo nasza turbina z 1.3 CDTi

Obrazek

Programy mocowe - CHIP, usługi eletroniczne

Firma nasze od długiego już czasu zajmuje się elektroniką pojazdową, w szczególności

- chip'y mocowe do diesli jak i benzyn
- usuwanie filtrów DPF
- usuwanie EGR
- diagnostyka komputerowa
- korekty dawek rozruchowych

1) Chipy mocowe robimy w 3 wariantach składowych:

- ECO Software - są to programy stworzone z myślą o ludziach pokonujących swoimi samochodami długie przebiegi. Program ma maksymalnie zoptymalizowaną mapę silnika, która daje nam możliwość maksymalnych oszczędności.

- STANDARD Software - są to standardowe programy mocowe pod dany pojazd. Programy te kierowane są do ludzi, którym brakuje elastyki pracy silnika, posiadają drobne niedobory "mocy", ale obawiają się o ewentualne uszczerbki zdrowotne swojego auta. Programy te są całkowicie bezpieczne dla silnika, a poprawiają charakter pracy silnika, wpływając również na spalanie paliwa itp.

- CUSTOM Software - programy skierowane całkowicie do ludzi o wysokim zapotrzebowaniu na moc. Programy całkowicie customowe, tworzone pod przygotowane jednostki, których programy będą mocno wysilone i dopasowane do zastosowanych wcześniej w silniku potrzebnych modyfikacji.

Wszelkie programy mocowe począwszy od programów ECO, kończąc na programach CUSTOM są programami, które piszemy z indywidualnym podejściem do klienta i jego samochodu !
Wszelkie programy dopasowujemy do potrzeb i wymogów klienta, podchodząc do każdego pojazdu jak byśmy program robili dla siebie. Dlatego ważny jest dla nas wywiad z klientem i skrupulatna kontrola przedprogramowa danego pojazdu.

Naszą domeną jest klient - jesteśmy dumni ze swojej pracy i doceniamy fakt zaufania nam pozostawiając w naszych rękach wasze "dzieci".

2) Ogólna elektronika pojazdowa, filtry DPF, EGR itp.

W naszym wachlarzu prac możecie znaleźć również usługi polegające na dezaktywacji filtrów DPF/FAP, usuwanie programowe EGR, korekty dawek paliwowych - rozruchowych zimnych/ ciepłych jak i ogólną elektronikę pojazdową.

Systemy zasilania paliwem diesla

Zajmujemy się również regeneracją systemów wtrysku diesla we większości samochodów dostępnych na rynku. Zregenerujemy pompy ze starszych typów VW - po najnowsze systemy Common Rail - takie jak w najnowszych oplach, bmw itp.

Naprawiamy również sterowniki pomp wtryskowych i wysokociśnieniowych.

Przykładowo:

Pompa systemu BOSCH VP30/44 PSG5

Obrazek

Pompa systemu BOSCH VP44 PSG16 - między innymi Opel :)

Obrazek

Sterowanie pomp

Obrazek

Dodatkowo w zakresie usług z tej dziedziny jesteśmy w stanie zaoferować wam pełną regenerację wtrysków. Regeneracja odbywa sie przy zastosowaniu wysokiej klasy stołu pomiarowego a do regeneracji używamy oryginalnych części DELPHI, BOSCH...


W 2014 r startujemy z nowoczesna hamownią obciążeniową 4x4. Do tej pory używaliśmy i pewnie dalej będziemy w pewnych przypadkach używać hamowni kołowej DYNOMET.

Na tą chwilę to by było tyle:

Już niedługo będę sukcesywnie uzupełniał informacje związane z nasza ofertą, przykładowymi zdjęciami prezentującymi nasz wyrób dla namacalnego wyobrażenia sobie naszej pracy.

Następną rzeczą, jaką będziemy chcieli wprowadzić jako promocję naszej firmy będą grupowe, forumowe usługi na, które bardzo serdecznie będziemy zapraszać.

Również w późniejszym czasie gdy będzie podany już kontakt telefoniczny - przy powołaniu się na forum możecie liczyć na rabat uwarunkowany zakresem prac jaką byłaby dana osoba zainteresowana. :)

Na sam koniec mogę dodać, że firma nasza już w tej chwili współpracuje z dwoma, dużymi ASO w regionie - ASO Peugeot i ASO VW/AUDI. W chwili obecnej jesteśmy w trakcie finalizowania długoterminowej umowy z dwoma ASO OPEL/CHEVROLET.

Są to aspekty świadczące niejako o solidności i dokładności wykonywanych przez nas usług...

Kontakt ze mną po przez forum.

Mobile:

Darek - 885 192 943
Arek - 533 518 919 -> biuro.arek@vtr.eu


Mail:

biuro@vtr.eu

WWW

http://www.vtr.eu

FANPAGE FACEBOOK

https://www.facebook.com/VTR.TUNING

Zapraszamy na fejsa, będą pojawiać się nowości, aktualne promocje itp. :)

Preferowany dla nas kontakt to oczywiście telefon, lub w moim przypadku forum.

Dlaczego telefon ? Miło jest nam porozmawiać z klientem a i podczas rozmowy można dowiedzieć się większej ilości szczegółów...

Awatar użytkownika
Luki S
Forumowicz
Posty: 1025
Rejestracja: 6 mar 2012, o 21:02
imie: Łukasz
Silnik: Z20LER
Wyposażenie: Cosmo
KM: 283
Województwo: Pomorskie

Re: V-Tronic - CHIP | DPF | TURBINY | POMPY | WTRYSKI

Postautor: Luki S » 16 gru 2013, o 19:56

Zmieniłbym logo firmy bo wygląda jak podróbka Vtecha, a podróbki nie są dobrze kojarzone ;)

Poza tym życzę powodzenia i sukcesów oraz żeby słowa "staranność" i "solidność" nie były widoczne tylko na folderach ;)
Branża motoryzacyjna w Polsce jest bardzo zepsuta i "dobry produkt" może na prawdę dużo osiągnąć.

Awatar użytkownika
Bear_
Firma
Posty: 3368
Rejestracja: 12 kwie 2012, o 19:51
imie: Arek
Silnik: Z13DTH
KM: kle kle kle :D
Województwo: Śląskie
Lokalizacja: SBL - Lędziny
Kontaktowanie:

Re: V-Tronic - CHIP | DPF | TURBINY | POMPY | WTRYSKI

Postautor: Bear_ » 16 gru 2013, o 21:16

Logo jest jeszcze ze starej wersji. Jutro powinnismy wybrac juz docelowe. A i tak raczej na ta chwile jest nacisk na swoja marke - Master Turbo.

Co do solidnosci i jakosci to z faktu na wspomniana przez Ciebie opinie tego sektora w PL i spory ruch (wielu probuje) - nie mozemy i nie chcemy dopdowadzac do niesmaku ze strony klienta.

Stad skrupulatnosc w dzialaniu i wielka uwaga na potrzeby klienta.

Tu zywym przykladem jestem ja, gdy na samym poczatku mimo problemow nie zostalem na lodzie i dzieki mojemu wymyslaniu do astry bylo pisanych kilkanascie programow.

Teraz juz moge napisac ze moja AH jezdzi na naszym sofcie, naszej serii PRO LINE i robi robote z wielkim +.

Niedlugo rusza nasze nowe strony WWW co tez ulatwi zapoznanie sie z calym naszym asortymentem i doswiadczeniem z danych dziedzin...




Send from my TapaTalk

mruwkaz11
Firma
Posty: 41
Rejestracja: 14 mar 2013, o 14:08
imie: Krzysiek
Silnik: Z20LEL
Wyposażenie: Cosmo
KM: 240
GG: 9106386
Województwo: Małopolskie
Lokalizacja: Wadowice

Re: V-Tronic - CHIP | DPF | TURBINY | POMPY | WTRYSKI

Postautor: mruwkaz11 » 16 gru 2013, o 22:37

Ty Misiu sam robisz programy, ktoś z waszej firmy czy ktoś z zewnątrz ?

Awatar użytkownika
Bear_
Firma
Posty: 3368
Rejestracja: 12 kwie 2012, o 19:51
imie: Arek
Silnik: Z13DTH
KM: kle kle kle :D
Województwo: Śląskie
Lokalizacja: SBL - Lędziny
Kontaktowanie:

Re: V-Tronic - CHIP | DPF | TURBINY | POMPY | WTRYSKI

Postautor: Bear_ » 17 gru 2013, o 08:55

Darek - szef, on odpowiedzialny jest za software w autach...

arekk
Forumowicz
Posty: 44
Rejestracja: 16 sie 2013, o 18:14
imie: Arek
Silnik: Z19DTH
KM: 150
GG: 2317982
Województwo: Wielkopolskie

Re: VTR - CHIP | DPF | TURBINY | POMPY | WTRYSKI

Postautor: arekk » 10 sty 2014, o 17:29

Arek regenerował mi turbine, jestem zadowolony tym bardziej że zrobił to w trybie ekspresowym, jestem po trasie 3500km zero problemu z autem paczka była bardzo dobrze zapakowana. Jeśli chodzi o kontakt to czy ranek czy wieczór telefonicznie czy przez internet odpisywał mi szybciej niż moja narzeczona. Cierpliwie odpowiadał na moje wątpliwości. POLECAM!! mimo że mam daleko mysle że coś jeszcze ogarnie mi w aucie.

P.S. Jedno co, pomyślał bym nad zmianą usług kurierskich. Przyjechał do mnie około 15 miał być rano i z pretensjami w jakim to ja miejscu mieszkam.

Awatar użytkownika
Bear_
Firma
Posty: 3368
Rejestracja: 12 kwie 2012, o 19:51
imie: Arek
Silnik: Z13DTH
KM: kle kle kle :D
Województwo: Śląskie
Lokalizacja: SBL - Lędziny
Kontaktowanie:

Re: VTR - CHIP | DPF | TURBINY | POMPY | WTRYSKI

Postautor: Bear_ » 10 sty 2014, o 19:23

Polecam sie :)

Kurier akurat taki byl pod "reka" .... Takie nieciekawy czas byl Arku ;)

Awatar użytkownika
Bear_
Firma
Posty: 3368
Rejestracja: 12 kwie 2012, o 19:51
imie: Arek
Silnik: Z13DTH
KM: kle kle kle :D
Województwo: Śląskie
Lokalizacja: SBL - Lędziny
Kontaktowanie:

Re: VTR - CHIP | DPF | TURBINY | POMPY | WTRYSKI

Postautor: Bear_ » 15 sty 2014, o 00:12

Panie, Panowie... Kolejny ukłon w stronę użytkowników... Tym razem BENZYNOWYCH, TURBODOŁADOWANYCH 2.0 - 20LEL i LER :)

Na czym rzecz polega... Turbiny z LEL'a i LER'a są identyczne, ale z LEH'a (OPC) już nie :)

Wielu ludzi - w tym Luki_S z tego co wiem, zmienił turbo w LER'ze na LEH'owskie by ukręcić więcej moczu...

VTR dla użytkowników LEL/LER proponuje hybrydę... Parametry identyczne jak LEH'a a nawet mocniejszy wałek...

Co zyskujecie... ?

Zamiast kupować nowe, drugie turbo z LEH'a - dajecie swoje do regeneracji i hybrydacji.

Zyskujecie idealnie zregenerowane turbo, wyważone do 160 000 obrotów (żadna firma wam tego nie zrobi) - czyli turbo idealnie wyważone pod duże wartości obrotowe = grzebany silnik, i do tego o parametrach identycznych jakie potrafi wygenerować Z20LEH...

Co to oznacza... Oznacza to możliwość przekroczenia 240 PS+ w LEL/LER :)

Oczywiście po zastosowaniu zabiegów na wydechu, airbox diesla, reszta dolotu itp.

Cena dla osób z forum: 1500 zł

Z pełną dokumentacją i wykresami z wyważania itp., pełnoprawnym rachunkiem za usługę itp.

Zapraszam, pytajcie, myślcie nad tym - warto 8-)

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Dodatkowo oferujemy "regenerację" kolektora monolitycznego z ciepła stroną turbiny pod względem pęknięć często spotykanych w tych kolektorach.

Turbiny te często pękają w środku od klapki z gruszki podciśnieniowej, jak i również na zew. przy ujściach z głowicy.

O tyle o ile drugi przypadek bywa problematyczny, ponieważ z kolektora robi się precel, o tyle problematyka pęknięć wokół gniazda klapki gruszki jest do ogarnięcia w sposób PROFI.

mamy opanowana firmę, która na patencie robi nam taką usługę wraz z obróbką skrawaniem, po którym to zabiegu kolektor nie odbiega swoimi parametrami od takiego przed uszkodzeniami.

A sami wiecie jak wygląda dostępność tych monolitów i jaki jest % szans by znaleźć taki kolektor używany - nie uszkodzony.

Po zakończeniu prac pokażę fotki i opis naprawy jak i cenę takiego zabiegu. Cena będzie orientacyjna niestety bo uwarunkowana finalnie od stopnia uszkodzeń.