Projekty ForumowiczówZ17DTH Caravan By Frosty

Awatar użytkownika
alpinestar
Początkujący
Posty: 12
Rejestracja: 5 paź 2014, o 20:19
imie: Tomek
Silnik: Z17DTH
Wyposażenie: Sport
KM: 101+
Województwo: Małopolskie

Re: Z17DTH Caravan By Frosty

Postautor: alpinestar » 6 kwie 2016, o 22:46

Latest post of the previous page:

Pozwolę sobie odpowiedzieć na twoje pytanie. Jest to hybryda turbiny z dth. Jakbyś upchnął z dtr to bez hybrydy byś ugrał okolice 150 km o ile tak jak bear wspominał zmianiłbyś dolot i wydech.



Awatar użytkownika
gagat3k
Klubowicz
Posty: 661
Rejestracja: 20 gru 2015, o 23:13
imie: Damian
Silnik: Z17DTH
Wyposażenie: Enjoy
KM: 100
Województwo: Kujawsko-Pomorskie

Re: Z17DTH Caravan By Frosty

Postautor: gagat3k » 6 kwie 2016, o 22:51

alpinestar pisze:Pozwolę sobie odpowiedzieć na twoje pytanie. Jest to hybryda turbiny z dth. Jakbyś upchnął z dtr to bez hybrydy byś ugrał okolice 150 km o ile tak jak bear wspominał zmianiłbyś dolot i wydech.

150 kucy zmieniając jedynie turbo, kolektor na te z Z17DTR oraz dolot i wydech? Auta z seryjnym Z17DTR mają 125. Ja właśnie mam w planach to co wyżej wspomniane + hybryda, dlatego zaciekawił mnie ten temat ^^

Awatar użytkownika
Frosty
Forumowicz
Posty: 98
Rejestracja: 30 kwie 2014, o 10:50
imie: Tomasz
Silnik: Z17DTH
Wyposażenie: Sport
KM: 143
Województwo: Śląskie
Lokalizacja: SBL - Lędziny

Re: Z17DTH Caravan By Frosty

Postautor: Frosty » 7 kwie 2016, o 07:10

gagat3k pisze:Lekko odkopię temat, bo widzę, że seryjnie ten sam silnik, a plany co do turbo mam podobne do tych zrobionych przez Ciebie. :)
Jak autko jeździ po hybrydzie? Było zmienione turbo na te z Z17DTR+hybryda czy hybryda na DTH? 40 kucy, to pewnie spora różnica, strasznie mnie to ciekawi :D
Ładne autko, mam nadzieję, że coś się dalej przy nim robi i tylko w temacie nastała cisza:)



Astra jeździ bardzo fajnie, na krótkich trasach (czyli jak jadę do sklepu w mojej wiosce) spala średnio ~ 6,5+ 1,5 litra więcej, zaś jak wyskoczę w góry to wynik jest odwrotny ~ 6,5 - 1,5 ( tak mniej więcej) trochę czasu mi zajęło ogarnięcie jazdy z tą turbiną. Z astrą narazie nic nie robię bo nie mam czasu, problemem jest u mnie vacu pompa a i jeszcze nie mogę nigdzie dostać zamiennika co jest bardzo upierdliwe. Jeśli chodzi zaś o przyspieszenie to jest całkiem fajne, choć już powoli mi się nudzi :P ale sądzę ze więcej nie będę kopał, czeka mnie wyjazd na Chorwację w tym roku i zobaczymy jak się autko sprawdzi.

Awatar użytkownika
Bear_
Firma
Posty: 3352
Rejestracja: 12 kwie 2012, o 19:51
imie: Arek
Silnik: Z13DTH
KM: kle kle kle :D
Województwo: Śląskie
Lokalizacja: SBL - Lędziny
Kontaktowanie:

Re: Z17DTH Caravan By Frosty

Postautor: Bear_ » 10 kwie 2016, o 17:35

To ja dorzucę swoje 3 grosze...

Turbo z dtr plus dolot z dtr - czyli wyjście z puszki w stronę pasa przedniego, do tego tromba zasysu z turba dtr jak w oryginale i to połączyć, do tego wydech i 150 przy zdrowym silniku peka. Osobiście miałem w domu takie gtc które legitymowalo się właśnie podobnymi parametrami mocowymi.

Do tego jak by zrobić hybryde dtr i poprawić dolot od przepustnicy w stronę silnika, oczywiście egr out to sam silnik gotowy jest podołać około 170 ps nawet z + jeśli z motorem wszystko jest pikabello.

Patrzcie na to jak chcecie ale wynik zdrowego silnika u Frosta gdzie już swoje ma nakulane jest wręcz zajebisty a jazda autem zupełnie inna jak przy 100 seryjnych kucach.

Niby różnica między grzebaniem serii gdzie tam programowo da się ugrać max 130 ps i 300 Nm jest niewielka, ale zakres dostępnej mocy i to jak jest budowana sprawia że seria po programie nie ma tu żadnego podejścia...

Awatar użytkownika
gagat3k
Klubowicz
Posty: 661
Rejestracja: 20 gru 2015, o 23:13
imie: Damian
Silnik: Z17DTH
Wyposażenie: Enjoy
KM: 100
Województwo: Kujawsko-Pomorskie

Re: Z17DTH Caravan By Frosty

Postautor: gagat3k » 10 kwie 2016, o 17:55

Bear_ pisze:To ja dorzucę swoje 3 grosze...

Turbo z dtr plus dolot z dtr - czyli wyjście z puszki w stronę pasa przedniego, do tego tromba zasysu z turba dtr jak w oryginale i to połączyć, do tego wydech i 150 przy zdrowym silniku peka. Osobiście miałem w domu takie gtc które legitymowalo się właśnie podobnymi parametrami mocowymi.

Do tego jak by zrobić hybryde dtr i poprawić dolot od przepustnicy w stronę silnika, oczywiście egr out to sam silnik gotowy jest podołać około 170 ps nawet z + jeśli z motorem wszystko jest pikabello.

Patrzcie na to jak chcecie ale wynik zdrowego silnika u Frosta gdzie już swoje ma nakulane jest wręcz zajebisty a jazda autem zupełnie inna jak przy 100 seryjnych kucach.

Niby różnica między grzebaniem serii gdzie tam programowo da się ugrać max 130 ps i 300 Nm jest niewielka, ale zakres dostępnej mocy i to jak jest budowana sprawia że seria po programie nie ma tu żadnego podejścia...


taki spam w temacie, ale to z Tobą pisałem na fb na Master Turbo, co miałeś mi rzeczy potrzebne do zrobienia hybrydy dtr'a wypisać? :D

Awatar użytkownika
Frosty
Forumowicz
Posty: 98
Rejestracja: 30 kwie 2014, o 10:50
imie: Tomasz
Silnik: Z17DTH
Wyposażenie: Sport
KM: 143
Województwo: Śląskie
Lokalizacja: SBL - Lędziny

Re: Z17DTH Caravan By Frosty

Postautor: Frosty » 10 kwie 2016, o 23:16

Bear_ pisze:To ja dorzucę swoje 3 grosze...

Turbo z dtr plus dolot z dtr - czyli wyjście z puszki w stronę pasa przedniego, do tego tromba zasysu z turba dtr jak w oryginale i to połączyć, do tego wydech i 150 przy zdrowym silniku peka. Osobiście miałem w domu takie gtc które legitymowalo się właśnie podobnymi parametrami mocowymi.

Do tego jak by zrobić hybryde dtr i poprawić dolot od przepustnicy w stronę silnika, oczywiście egr out to sam silnik gotowy jest podołać około 170 ps nawet z + jeśli z motorem wszystko jest pikabello.

Patrzcie na to jak chcecie ale wynik zdrowego silnika u Frosta gdzie już swoje ma nakulane jest wręcz zajebisty a jazda autem zupełnie inna jak przy 100 seryjnych kucach.

Niby różnica między grzebaniem serii gdzie tam programowo da się ugrać max 130 ps i 300 Nm jest niewielka, ale zakres dostępnej mocy i to jak jest budowana sprawia że seria po programie nie ma tu żadnego podejścia...



Zgodzę się z Arkiem, moja zdrowa seria robi robotę, teraz jazda po grzebaniu Bear'a jest o niebo lepsza, wkręcanie się na obroty, przyspieszenie od 3 biegu w górę zmieniło się diametralnie, troszkę jestem zawiedziony iż nie zakupiłem 1,9 cdti z 150 HP wtedy ugrałbym troszkę inaczej temat, no ale cóż ma się 1,7 101HP trzeba dbać i żyć z tym co jest. Jestem wdzięczny Arkowi iż "ożywił" ten leniwy silnik, że tak powiem.

Awatar użytkownika
Frosty
Forumowicz
Posty: 98
Rejestracja: 30 kwie 2014, o 10:50
imie: Tomasz
Silnik: Z17DTH
Wyposażenie: Sport
KM: 143
Województwo: Śląskie
Lokalizacja: SBL - Lędziny

Re: Z17DTH Caravan By Frosty

Postautor: Frosty » 14 lis 2016, o 14:22

no i wpadło takie cosik jeszcze KYB i kilka paści i myślę iż nie będzie klepać :D

Obrazek

Awatar użytkownika
Frosty
Forumowicz
Posty: 98
Rejestracja: 30 kwie 2014, o 10:50
imie: Tomasz
Silnik: Z17DTH
Wyposażenie: Sport
KM: 143
Województwo: Śląskie
Lokalizacja: SBL - Lędziny

Re: Z17DTH Caravan By Frosty

Postautor: Frosty » 22 lis 2016, o 09:29

już na aucie, wybaczcie za jakość foty ale robione na szybko i to w dodatku szklanką.


Obrazek

piecia508
Forumowicz
Posty: 100
Rejestracja: 1 kwie 2013, o 10:44
imie: Piotrek
Silnik: Z17DTR
Wyposażenie: Sport
Województwo: Mazowieckie

Re: Z17DTH Caravan By Frosty

Postautor: piecia508 » 22 lis 2016, o 22:46

Jak wrażenia ? Smarowane czy nie ? Słyszałem różne opinie i ciekawe która prawdziwa :D


Wróć do „Projekty Forumowiczów”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość